Everyday Is a Sunday Evening

Hejhopp! Kom precis hem ifrån Maria och ska äta strax sen fixa mig för att kolla handboll tsm med Claudia, Lina och Maria klockan 18.00.. Men först ska jag äta mat och fika mig, känner inte mig så himla snygg just nu!! buhuuu

Igår var det myskväll hemma hos Maria med Thea Evelina Lina & Claudia vi köpte kinamat och kollade på film.. Lite senare mot kvällen fick vi besök utav boysen, Åkerman, linkan, hammar, philip, robert, rasmus.. Vi kikade även filmer då det blev spel och kladdkaka, även lek ute i snön! as mysigt och skoooj!! Vi rullade ner för backen om och om igen haha as kul var det.. Vart ner knuffad ett antal ggr i snön fyyfasen va kallt... Men vi gav igen ;)
En riktigt härlig helg med både familjen och mina underbara vänner<3 TACK

Nu måste jag upp och äta lite granna ha en bra söndagskväll och missa inte Johan falk ikväll!

kiss and bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0