PUSSPUSS MINA KÄRA VÄNNER

hejhopp! I onsdags blev det nybron med girlsen, där träffade vi grymt bra människor.. På borden va det champange, cider och drinkar och folk över allt:) Det blev inte så mkt dans men det blev mera på efterpärlan hos simon, öberg och dom.. Det blev bestämt att vi skulle sova kvar där , men när vi skulle sova upptäckte vi att det inte fanns så mkt sovplatser, så fick sova eller iaf försöka trängas i soffan tsm med linus, maria och öberg och anton. När jag väl börja känna mig trött ringer nåns mobil ååh fyyfaaaaan tänkte jag, Nu är det HOCKEY skriker anton och satte på tv suck.. Blev inte alls mkt sova den natten.. Dagen efter blev jag hämtat vid halv 10 ungefär, sen sov jag hela dagen as skönt. Här är lite bilder från helgen från marias mobil. Ajuset min kamera är sönder så dom bilderna kommer nog inte få se:(

vet inte vad jag gör på bilden haha..

anton & simon

me and maria & öberg

vissa av oss sov på golvet?

tack för en jätte bra onsdag tjejer och killar! <3
PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0