Klockan bara tickar och tickar! who cares?

Klockan är 00.45 och jag bara känner för att skriva av mig lite, ska lägga ute lite bilder tänkte jag.. Party bilder från Sthlm:D Vad gör jag just nu, jo jag pratar med Lollo och lite andra vänner inne på msn o facebook. Är as trött och ska strax sova. Men men får hitta på något att skriva om helt enkelt! Kan berätta lite om veckan hos Lollo som jag inte hunnit berättat om än. Vad gjorde vi i veckan? jo det är en bra fråga... Jo vi åkte taxi ett antal ggr, vi åt godmat vi drack goda drinkar, utgångar och efterfester, mådde piss dagen efter men vi bara körde på, men det bästa av allt var att allt var kul och helt underbart bra! En underbar vecka till storstan då! :) på Snaps vart det trevliga pratstunder och underhållning, solidaritet med trevligt folk och f12 party. Vi satt även ute en stund på imperiet helt okej ställe, lite trist med sittplatserna bara inne men annars helt ok! Vart dock inte så lång variga på det stället, men så äre ibland. Kan inte mer än säga att alla andra ute ställen har vart bra hittils.

Här kommer det lite bilder på några utav kvällarna/dagarna! se och lär ;)
Jag och min pingla  Louise Aulén


Missade läsningen hemma, va tvungen att ta igen den när jag hittade min favo bok!

Fredrik är du med på pussmunnen nudå? nene vi kör våran slita min!

André Bentzer och Fredrik karlsson 

Pusskalas olle och andré

haha men nemen tjabbatjenahallå! Godkväll och hej på min snygga tröja haha!!
Alla hade nästan chill kläder iaf (a)


Lustigahuset


vi är ju för snygga alltså!


Här kommer det en bild på min nya hårfärg också, syns kanske inte 100 men helt okej. Love my hair;) 

Fyfasen vad jag ska sova gott inatt, svintrött.  Så nu tackar jag för mig, Godnatt på er sov så gott!
PUSS OCH KRAM


Kommentarer
Postat av: Thea

Vad fin du är gumman (L)

2010-09-13 @ 16:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0