Stockholm,utgång,Louise! Älskart

Hejhopp!

Just nu tillbringar jag min tid att göra ingenting, jorå jag sitter i lägengenheten just nu för mig själv snart kommer Lollo hem från jobbet. Har städat lite granna efter helgens festande:D Kan börja med att säga så här att helgen som vart har vart den BÄSTA helgen på länge, och då menar jag det. Lollo fyllde 20 och jag kan garantera att det blev  en lyckad kväll, kvällen därpå var vi några tjejer som gick ut och satte oss på Snaps sedan vidare till Hotellet, ganska bra drag var det där också, sedan vart det donken för oss och lollo köpte lite som hon skulle äta men hon han inte ens smaka sin mat innan hon tappade hela brickan. hahaha Men dom vart så snälla så hon fick allt nytt. Sedan väntade taxin på oss och då åkte vi hem en hel liga till Lollo för en grymt bra efterpärla. festern höll igång till 8 på morgonen. :) Tack för en grymt bra kväll killar och tjejer.

Nu är det 5 dagar kvar i Stockholm som ska spenderas med Louise och galenheter. Trivs att vara i sthlm, känns faktiskt som jag flyttat in hos min sis. Älskart!!! får ett samtal av henne idag att vi får gäster hem, båda börjar skratta och säger känns som vi bor tsm hahaha! Men det är så det ska vara, finns inget annat an säga en att jag älskar att vara i stockholm och bo hos Louise <3 Älskar dig stumpan! Det har även vart massor av mys kvällar tsm med Camilla och loisan. ikväll blir det chill med girlsen kanske ett glas vin?
Pratade nyss med mami i telefonen saknar min söta familj och pappsen, klart man saknar dom när man är bortrest hela tiden. lilla Milton skriker i bakrunden sötnosen..

Ne nu ska jag börja fixa mig lite smått kan inte springa runt i ett linne och osminkad, måste göra något utav det.






PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0