STORT GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA LOLLO!

godkväll!
Idag finns det en höjdpunkt det är den 17 augusti och min käre syster louise aulen fyller 20 år, det är hennes dag. Hoppas hon haft en bra dag fast hon började med att jobba i morse.Senare fick hon ett samtal av mig och mami som sjöng för henne på telefonen, vi grattulerar osv.  På fredag ska jag åka till stockholm för att fira henne med massor av andra girls. Kommer bli en trevlig kväll kan jag garantera. Kanske ses ute i storstan?;) Någon dag där på ska familjen fira henne men inte bestämt när än. Men det kommer bli av snart iaf. Det jag vet iaf är att jag ska stanna hos henne hela veckan, vi har några planer på hur veckan och helgen kommer se ut, så det kommer nog bli en till kanon vecka tsm med loisan. Saknar dig sweetie snart ses vi :D <3 Ville bara säga grattis igen och säga att jag älskar dig min fina syster! Här kommer det några bilder på oss

Louise med våran lillasyster Cassandra<3

Lollo och mamma <3


STORT GRATTIS BABE! ÄLSKAR DIG <3


Nu ska jag krypa ner i sängen med alla mina 3 raringar rocky, skrållan och milton Puss och godnatt!
en ny liten varelse i min säng <3 världens sötaste kattunge
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0