fördröjd tid

Sitter på mamis kontor och väntar på kvinnan! Hon slutar strax och då ska vi åka hem till resten utav familjen äta lite mat.. Ikväll ska jag städa lite smått i min garderob och mitt rum och även hjälpa till lite hemma med  tvätt osv sen tidigt i säng, ska ju upp i morgon bitti träna igen vid 8 sen hem och fixa för jobb kl 10-18 :)
Vart jätte nöjd mer håret idag , fin färg precis som jag ville ha.. Hunnit Tagit en kaffe med C idag också, alltid trevligt med kaffestunder. Saknar syster min, känns tomt utan henne.. När ja vart hos henne så pass mycket är man så van att vara i samma rum snacka goja, och bara vara! Haft så jäkla kul i STHLM hos henne! Vill tillbaka, först ska jag bara jobba ihopp lite pengar så vi kan göra våra utekvällar till dom bästa och äta gott + shopping! I helgen kommer min prima donna hem till Etown! underbart<3myskväll med mamma och loisan, vem vet kanske någon utekväll med:) lördag kanske? Nu är är det på tiden att dra oss hemåt, hörs senare CIAOBELLO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0