Thea gästbloggar

Inte dåligt att jag fått den oerhörda äran att få skriva på Paulinas blogg och förmedla någonting till hennes hängivna läsare. tihi. Vad har jag att säga då? Antadligen inte speciellt mycket angående mitt egna fullt händelserika liv, det får man helt enkelt läsa om på min blogg iknowalice. Så, Paulinas blogg och därav ett inlägg om denna tös.


Så vem är då Paulina Lindström? Jo, hon är en mycket trevlig och social person som har mycket lätt för att både prata med folk och för att träffa nya vänner. Hon är en riktigt godhjärtad person som bara växer för mig varje gång vi ses eller pratar. Alltid med nya överraskningar. Vi har inte känt varandra särskilt länge. Första gången vi sågs var faktiskt på min födelsedag, på studenten den sjätte juni 2009. Vi var på fest, dansade och skrattade. Sedan dess har vi bara utvecklat vår vänskap och jag är verkligen glad att jag träffat henne.

Paulina har den förmågan att sprida glädje till mig för hon är själv alltid så glad och har massor av energi. Positiv engergi som jag själv skulle behöva ett helt lass mer av. Vi säger det båda två, att det känns som om vi känt varandra hela livet. Konstigt att säga så efter bara en sommar, men det är verkligen så det känns. I alla fall för mig. Jag litar på Paulina. Hon är verkligen en sån där riktig vän som alltid ställer upp. Det spelar ingen roll vad det handlar om, hon lyssnar, hon hjälper och hon finns där. Ibland behöver hon inte ens göra någonting utan att bara vara med mig och lyssna. Vi behöver inte säga någonting, det känns behagligt i alla fall.

Stunderna när vi vaknar och när vi går och lägger oss i din sköna säng är så mysiga, och stunderna då vi skrattar hejdlöst tills tårarna rinner och vi får kramp i magarna, stunderna då vi lyssnar på varandra, finns där. Jag uppskattar allt. ♥




Remember me.

Alice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0