Mina underbara shepherd, me love

Godkväll sötnosar! Hoppas ni haft en bra dag, min har vart helt okej. Vaknade vid halv 8 idag med världes huvevärk och hade ont i magen. Så jag sjukanmälde mig, kände mig inte alls bra. Men sen vi halv 11 mådde jag mycket bättre och kände mig rastlös och ville inte sitta hemma, så mamma körde mig till skolan vid 11 :) lektion slutade halv 12.30 ganska så skönt faktiskt. Efter skolan gick jag till trafikskolan och pluggade , 3 test gjorde jag det gick jätte bra fast det var ett bra tag sen jag pluggade med teorin. Måste komma igång med den nu verkligen hehe.. Vill inte glömma bort allt, tråkigt att få börja om från början. Sen träffade jag mami på stan hon jobbade så gjorde henne sällskap. Sen gick vi och köpte skor :D

Hittade mina älskade skor jag velat haft länge, har aldrig hittat rätt stolek men nu äntligen. Åååh mina söta vinter och höst skor! Märket är shepherd & dom kostade 1199 kr , älskar dom!

Nu sitter jag hemma framför teven och kollar på idol och ska snart sätta på lite te och ta på mig mysiga mjukiskläder. Nu ska jag konsentrera mig på idol det är ju så bra.. Ha det så bra

Kiss and bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

du uppdaterar väldigt dåligt

2009-09-24 @ 14:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0