Min älskade Blackberry

Hejsan hoppsan, jag är så glad idag.. jag har verkligen vaknat på rätt sida.. Igår fick jag min älskade telefon jag velat ha länge, mamma överaskade mig och jag är så glaaaaaaaad! ÄLSKAR DIG MAMMA TACK SÅ MKT.
Blackberry i love!!!! Men det kommer nog ta ett tag innan jag lär mig den helt ;) 
 

Sitter i datasalen tsm med Maria, vi börjar om ca en och en halv timme.. Vad har vu gjort idag ?? hmm lektion 5 min, sen slutade vi efte det käkade VI nån hfhjdhjsdhj mat i skolan smaka inte gott!! det var typ as mkt socker i potatismosen :/ det smaka sött. Idag slutar vi halv 5 sen kanske jag ska träffa en vän ^^

Min helg föresten har vart jätte mysig bara tagit det lungt tsm med familjen, och filmtittande med lite folk hemma hos Thea<3

Internet segar så mkt i skolan, så skriver mer när jag kommer hem ikväll..
kiss and bye gullungar

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg mbl :)

2009-10-21 @ 12:00:44
Postat av: Josefine

Hej!

Jag undrar bara hur du köpte din blackberry? Från internet? Och vilket abomonang har du?

Tack på förhand ! =)

2010-12-27 @ 11:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0