Måste försöka sova nu, ska upp om ca 7 timmar

Denna dag har gått fort men ändå så sakta, helt slut.. Har vart i skolan, jobbat och vart hemma och pluggat lite in för provet i morron.. Får se hur det går hoppas på det bästa. Men nu måste jag försöka sova iaf för annars kommer jag inte orka gå upp i morgon och verkligen kunna konsentrera och fokusera mig på provet och skolan i huve taget hehe!  Har även suttit med mamma och robert framför teven och kikat på the mentalist , det är as bra! Gillar sånna serier när dom ska utreda ett mord eller flera.. Hehe så spännande :D Tyvärr så missade jag Navy cis
 =( Kollar alltid på det annars, men va och handlade med mamsen då!! Nu ska jag umgås med mobilen och kika igenom gamla sms och bilder, för ska "tyvärr" såra min sony ericsson mot en ny liten pärla ;) Vänta och se hörrnii.
Nu måste jag verkligen göra natten för 111gången haha..
Trött tjej men vägrar att sova, finns så mkt annat att tänka på!

ser ut som min katt stryps :O Men hon gosar med mig mjaouu^^

kiss and goodnight bebes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0