if i used to love you

shooohoo!! har precis sakt hejdå till Thea, hon skulle hem och fixa lite sen ses vi ikväll igen girl! Igår firade vi både Robert och pappa , med godmat som mamma gjorde, och mkt prat. Michelle och hennes kille rasmus hängde med också. På kvällen blev vi bjudna hem till limp för förfest men vi var så himla trötta, orkade inte ens fixa oss. Så jag och Thea stannade hemma istället och myste framför teven och fikade med mamsen och robert. Har tyvärr inte hunnit skriva inlägg på as länge=/ förlåt mig. men det har bara vart för mkt! Parktik igår shit va bra det gick hade kunder från halv halv 11 till 18.00 det var as kul. Suttit och målat mina naglar i en röd färg , ska snart hoppa in i duschen sen plugga lite teori.

Daniel Lemma - If I used to love you
 
Ikväll ska vi vara 10 tjejer som ska äta på Nybron tsm innan Limp's party, han ska nämligen ha avskedsfest! Det kommer nog bli en grym kväll, med trevligt folk. Hmm funderar på vad jag ska ha på mig men jag vet inte faktiskt, antingen klänning eller jeans och nån fest topp, det är ju as kallt på kvällarna så det börjar bli svårt att veta vad man ska ha på sig. Har ni några ideer? HJÄLP MIG!!





Kommentarer
Postat av: Emmi

Söta du :) Ha så kul! PUSS

2009-10-03 @ 13:06:38
URL: http://emminlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0