To be alone with you

Halloj sötisar! vaknade för typ 2 timmar sen har ätit frukost och fixat mig in  för träning, mami kommer och hämtar mig lunch då ska vi träna på Forever..  Senare idag blir det mkt plugg med teorin, ååååhh jag vill men orkar inte!! Kommer inte riktigt igång..

Vad har hänt dom här dagarna när jag inte har skrivit blogg?

Jag har haft besök sent på nätterna, utgång med girlsen och träffat min gode vän pratat om allt möjligt! Käkat ute med mamsen stan osv.. Finns så mkt att skriva men hinner tyvärr inte skriva nu. Måsta stänga ner datorn snart och hämta vattenflaskan annars glämmer jag den som alltid! 
 
Här är två bilder från helgen


Tack för en bra helg även fredagen ute i kvicksund med väns!

kiss and bye



du är helt underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0