dream as if you could live forever

godkväll sötisar!  Ligger i min grymt sköna säng under täcket och kollade nyss på film. Ganska så trött har vart en oroligt bra dag på alla sätt och vis! Har eran dag varit bra? Ja idag är det måndag och skolan började igen efter en trevlig helg. Idag har jag köpt en skitsnygg skinnjacka, ett par örhängen och ett  tubtopp. ajust det Nu är iaf STUDENTKRYSSNINGEN bokat , Fyfan va kuuuul, är så glad längtar verkligen, kvällen kommer bli grymmm.
 
Nu ska jag berätta lite kortfattat om helgen, fredagen var verkligen en chillkväll tsm med Thea eve, broman, linus och victor vi kollade på idol hemma hos mig käkade godis chips och kollade även en film. Det vart en sen kväll tsm med gänget, sen drog dom runt halv 2 tiden och Thea stannade kvar hos mig. Myspys vi låg och pratade ganska länge om allt möjligt kollade lite på internet, lyssnade på musik och bara tog det lungt! Vi som var tvugna att sova i god tid haha vi skulle upp och jobba klockan 10 dagen efter.. Lördagen när vi jobbade gick hur snabbt som helst, vi slutade jobba klockan 14.00 då gick jag och köpte nästan exakt lika dana skinnvantar som jag tappade här om dagen :( men nu har jag mina nya älsklingar!! Ska verkligen hålla reda på dom nu ^^

Lördagskvällen vart kanon, det började med att jag och mamma åkte in till stna för att hämta Thea vid tågstationen, sen vidare för att hämta Eve, vi åkte vidare till ica maxi för att handla det som behövdes till våran goa tacos som vi skulle göra till kvällen. Mumms så gott det vart, det var nog ingenting som fattades till tacosen allt var verkligen med, hur gott som helst blev det! Mysiigt va det verkligen Tacos och vin låter väl kanon? min mamma och robert skulle ut och käka på Bistro så jag va hemma med små tjejerna undertiden, Leona låg och sov hela kvällen förutom Cassandra hon var med hos hela kvällen.. Men det var absolut inga problem hon va så himla duktig under hela kvällne, hon fick målade naglar uppmärksamhet av alla oss tjejer. Hon såg så nöjd ut<33

Vid 22.30 åkte vi ner till stan för att sätta oss på Bistro en stund med trevligt folk, sen vidare till olearys för att träffa folk och där var det drag kan jag säga.. Mkt dans och träffade både gamla och nya vänner. Åke hem vid halv 3 tiden ungefär. Jag va så himla trött så orkade inte följa med Thea och eve på deras lilla runda i storstan;) Tack för en trevlig och mysig kväll!

Här kommer det lite bilder från kvällen







Nu ska jag göra natten godnatt och sov så gott kiss and bye


Kommentarer
Postat av: evelina

Tack för en trevlig helg palle:) och tack så mkt för den lilla presenten vi fick <33

2009-10-13 @ 14:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0