who's loving you

Hejsan sötisar! hoppas allt bra med er, Med mig är det bara fint är på strålande humör..
Länge sen jag skrev men inte haft lusten eller orken, känns som jag bara bott i min säng och framför teven.. Har nog aldrig vart så här rastlös som jag vart nu när jag vart sjuk.. Ville bara komma ut och umgås med mina kära vänner, har inte partat på 5 veckor har bara vart lungt med massor av filmtittande med mina vänner.. Eller så har det blivit korta stunder utanför dörren haft så ont i halsen och har haft högfeber! Men nu är det BRA!!

9orna har vart och kikat på olika pogram idag så inget pluggande bara sitta och klista och fixa med sitt hantverk, ganska skön dag synd bara att vi hade så lång håltimme i mellan.. Maria och jag strosade på stan och kika på liter saker.. Träffade pappsen på stan efter skolan då blev det att visa lite vad som står på önskelistan och en mysig fika med ost och skinktoast och vanilla latte muummmms så gott! Tack pappa<3

Tack för en mysig helg thea och eve + killarna! Alltid trevligt med lite besök!:)

Klockrent såg det med egna ögon, who are you?

Me and Maria i skolan<3

Min älskade syster och pigga thea ?

me and my lover cassandra


kiss and bye


Kommentarer
Postat av: Thea

tihi söt bilden blev nu :D

2009-11-24 @ 19:50:47
URL: http://iknowalice.blogg.se/
Postat av: Anonym

den har alltid vart söt

2009-11-24 @ 20:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0