Alvedon

hejhopp!

Plugg
Plugg
Plugg...

Sköööönt när nästan allt plugga börjar närma sig slutet, snart klar med allt smått och gott!:)
Har chillat idag bara, städat av rummet och fixat. Även ätit på mcdolald, ucsh va onyttigt...
Men börjar min träning halv 7 så måste rappa på lite nu. Proppa i sig alvedon så värken släpper också:P
Glöm inte att se (Ballar av stål) i kväll det är sååå sjuk bra verkligen! hahahha kan inte sluta skratta när jag tittar på det, som ex: JOBBIGT VA ? HAHA jobbig jävul men han är lite väl elak ibland kanske;) esch det är ju själva grejen.
Imorgon är det praktik på CARINO SPA & CLINIC kommer bli kul är sugen på att få jobba lite, ska även träffa min underbara kusin Jenny på min lunch<33 Måste kila nu ha det så bra hörs senare

pusspuss


en gammal bild från julmarknadaden i vintras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0