Män som hatar kvinnor

Lördag Jobba tsm med mamma louise, annika, kinga, sussi. vi hade det roligt och bra gick det också! Vi sålde en hel del produkter. Vi hade även en liten tävling som lockade allt folk:) ROCKA med rockring längst och vin en spadag på CARINO SPA & CLINIC.. En tjej va helt otrolig hon rockade från ena sidan till andra inne i 21an med en folder som hon läste upp och även ett glas med cider, i 25 min och några sekunder stog hon :O as duktig hon och hennes kille van absolut en spadag! GRATTIS TILL DOM!
Kvällen drog jag och Lollo till bowlinghallen och lirade ;) Jo vem vann då? Jo lilla jag hehe.
Loysan va också duktig! Sen gick vi till Lotus och snackade med folk och hade trevligt...
 Sen pratar vi inte om resten av kväll säger bara haha din blåsta j*vel.. DU FÅR SKYLLA DIG SJÄLV!

Söndag
Bio och spicy hot med min underbara pappa<3
Det blev filmen Män som hatar kvinnor den va sjukt bra verkligen..
En film jag rekomenderar till er att se.


puss på er/ paulina


Kommentarer
Postat av: pappa

Absolut en av de bättre svenska filmer jag har sett!!!! ska bli spännande o se de andra två , som kommer i höst tror jag. Kram pappa.

2009-03-31 @ 15:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0