24/3-2009

Hej sötnosar! Nu sitter jag här igen med ett dåligt samvete.. Hoppas det är bra med er? med mig är det finfint! förra veckan tillbringa jag hos Madde, sov där hela veckan. Gjorde min kära vän sällskap med god mat och tv tittande & mkt tjejsnack . Det har vart mysigt tack darling! Har även fått mina naglar fixade ska lägga ut lite nya bilder också:) Men det kommer lite senare i veckan.. Helgen som varit tillbringa jag i Stockholm med shoppande, bowling god mat, bad och bastu och träffa vänner, TACK FÖR EN KUL HELG! Hoppas ni haft en trevlig helg^^ igår blev det fika med Madde och även tittande på kläder. Hitta en fin klänning och ett par chinos så fiiint i love it! Madde hitta också en as fin klänning mm.. Ajust det när jag var i stockholm köpte jag ett bar byxor t-shirt smycken och en as fin sjal från PEAK ååh den är verkligen vårig. längtar  tills jag kan ha jeansjacka och sjalen.

Idag har jag haft praktik och även kund, gick kanoners. blev även körning + träning.

 "Den rätte för Rosing" kolla jag på nyss, det är ju skit bra, Hugo säger bara det ojoj,  men Lejjan är så sjukt snygg:) snart blir det läggdags för min del är lite små trött och känner att det är så mkt i mina tankar just nu..
Godnatt på er// paulina

SUCK
SUCK
SUCK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0