Torsdagen före skolavslutningen

hallooj cutieee! ÄR DET INTE SJUKT? Det är redan skolavslutning i morron.. Helt J*ävla bra kommer bli så underbart att vara vaken hur länge man vill utan att känna ångest, för att gå upp till nått. Parta, umgås med vänner, träna umgås med familjen. Ja göra nästan precis vad man vill. Men ja precis det finns ett men, klart det kommer bli lite jobb också men inte helahela tiden! Planer in för sommar? Absolut, klart man har sina tankar. Hoppas på en resa med vännerna , även göra nått mys med familjen <33 Det är så underbart med sol, hoppas det blir en underbar sommar!

Denna vecka har jag gjort detta!
-Måndag en mattelektion sen sluta sen träning.
-Tisdag lediga träningen på morgonen, sen blev det shoppande till emmi på studenten med nancy, sen vidare till s-näs gratta emmi och även åka med på flaket hahah, Nancy och jag skännde oss lite på fel plats. Men det var kul.
-Onsdag lediga körning och pluggning med körskola sen träning.
-Torsdag Lediga åter igen :P Träning + att hjälpa mamma sen tv tittande med fmailjen. Inte mer med det är även dagen innan sommarloooooovet jippppiii shoshooooooo..
Planen för imorgon är att samlas i skolan kl 11 i aulan sen tacka hejdå i klassrummet, sen ciaoo skolan på ett tag.. Kvart över 2 ska jag fixa mina naglar på CARINO SPA & CLINIC kommer nog bli lika fint som alltid får jag hoppas på, bara jag är försiktig. Sen hemåt och fika med päronen och syskonen, även malin ska med hem. Kvällen återstår och ser vad som sker:) Ska nog ta det chill ändå för den stora dagen för stundenterna är juuhhh! GRATTIS TILL ALLA HOPPAS NI FÅR EN UNDERBAR STUDENT. Blir att åka runt hela stan känns det som ska fira så många både kusin och vänner! Kvällen hem till Lundvall med party hela natten kommer bli GRYYYMT!!!!
Tänk det är sista sommarlovet för mig :O Nästa år går vi 91or ut ur gymnasiet! FATTA VA KUL :D
Bilder från emmis student kommer!:)
Ska leta som en tok efter min cameraladdare nu :O shit vart är den stressstress. Ledsen jag blir om jag ej hittar den tills studenten. Här kommer det lite låtar från Ted Gärdestad, som påminner om sommaren. Kommer aldrig glömma när jag och emelie låg på hennes lilla veranda och kika mot vattnet och solen som gick ner tsm när vi lyssna på dom här fina låtarna och prata!

Några sköna låtar att ligga och lyssna på en sommarkväll med Ted Gärdestad tycker det är mysiga sommar låtar
 Ted Gärdestad - sol vind & vatten


Ted Gärdestad - Himlen är oskyldigt blå

Ted Gärdestad - För Kärlekens Skull

Ted gärdestad - Jag vill ha en egen måne

Nu ska jag göra natten så jag är pigg tills i morron ^^puss sötnosar

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hoppas du får en helt underbar sommar ! Kram på dej min älskade Paulina /pappa.

2009-06-05 @ 15:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0