IDAG ÄR DET STUDENTERNAS DAAAAAAG!!!

Fyyyyfan va kuul! Hoppas alla studenterna får en lyckad student även om solen inte är framme så mkt..
Så glad för deras skull, tänk det är även bara ett år kvar till det är min tur :D Ajust det har hittat min kameraladdare shohooo.. Det kommer bli massor av kort, ska även springa runt till både släkt och vänner som ex: först Emelie Kejerfors, Sen Louise Aulen & Rick Brunstedt. Sen Nancy och Bobo, hinner tyvärr inte gratta fler. Får hälsa och gratta om jag ser dom snabbt på skolorna.. Hoppas det verkligen löser sig med lastbilarna att ni får åka runt lite, så inte stan är för blockerad. Kungen kommer till e-tuna idag också, lite synd att dom tog denna dag som den här.pgr att det är studenten det är lite väl mkt avstägningar istan så hoppas att dom får glida runt och ha kul inne istan ett tag :P

Igår var det fredag och vi hade avsluting, shiit asså tänk det är vårt sista sommarlov :O efter sommarn börjar ja 3an.. Kommer nog gå bra.. Men just nu känner jag bara blä på skolan är så sjukt skoltrött hehe.. Men det är säkert många som känner så den sista tiden på skolan.. Igår blev det fika med familjen pappa och jenny kommer över och även jennys dotter.. Det vart tårta och massa annat gott sen övningskörde jag ett tag med pappa..
Fick mitt inbjudnings kort till studentfesten09 igårkväll, det kommer nog bli hur gryyyyyyymt som helst. Denna kväll ska jag komma ihåg till 110% Det ska verkligen inte spåra ur för min del, jag har gjort dumheter förut men nu är jag fan inte ett litet barn längre, måste hantera saker och ting på rätt sätt. Så hoppas mamma och pappa kan lita på mig i kväll och kunna vara lugna och sova deras timmar utan att vara oroliga. Även till er andra ta hand om er ikväll va försiktiga och drick lagom ni som dricker såklart menar er studenter såklart också;) Ni tar bara studenten engång i livet^^ så glööm den inte. Här kommer det lite bilder från Emmis student, det kommer fler bilder sen<33



En skön låt att lyssna på!
Flipsyde - When it was good


Nu måste jag fixa klart alla studentsaker. Ha en underbardag pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0