he is really nice

Godmorgon! Dagen efter en partykväll och jag mår kanon bra ;) ja mår faktiskt jätte bra(: Igår kom Johanna till mig innan vi skulle dra ut till nybron, vi fixade oss tsm med cider och otroligt mkt prat.. Sen körde mamma ner oss till stan och där mötte vi upp evelina och sara, sen gick vi in till Nybron, där träffade vi på mkt folk. Så blev en del stopp vart man en gick och skulle gå så träffade man på nån man va tvungen att hälsa på. Det va ganska lungt igår för min del, men jag hade kul igår.haha lite dans bjöd vi på iaf haha!!! OMG det jag och johanna fick syn på inne på toooan , jaaaag dööör! usch haha.. Vi vet iaf att det är en tjej, men vi vet inte vilken tjej.. Braa dä iaf haha. Tjejer måste också börja uppföra sig och tänka på vad dom gör.
gillar oss girl



















Fler bilder kommer sen, sara har flera på sin kamera!:)
Vakna skapligt idag, så jag har precis ätit frukost och ska snart börja fixa mig för fika med Lollo på stan, as mysigt ju...
ikväll ska jag till en godvän för att kika film(:

he is really nice

Kommentarer
Postat av: johanna

haha snuskig tjej!:((<3

2009-07-23 @ 12:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0