Remember the time

Heeeej!

Idag är det lilllördag och då blir det utgång med underbara Johanna och kanske Maddiiiis<3 Hoppas på att Madde hänger med.. Saknar henns så mycket! Hoppas på att det blir en lyckad kväll tsm med girlsen..


har tyvärr inte hunnit skrivit blogg på dom senaste dagarna för jag har verkligen haft fullt upp, med att träffa vänner och vart med familgen på lite semster! (: Här om dagen var jag med johanna och madde hemma hos johanna, där tog vi det bara lungt med tv och prat, sedan åkte jag vidare till emil och lalle, där kolla vi nog 5 olika filmer som gick på tv men vi såg aldrig en hel film haha, vi hoppade mellan kanalerna ingen dög för någon haha!:) I måndags var jag med familjen i kolmården, det var jätte mysigt.. Fler bilder kommer sen


 
Jag är så himla glad, igår kväll åkte jag hem till min kusin Jenny, vi var och handla lite. sen blev fet mys framför tven med film och fika och så klart hennes son Liam som jag fått äran att bli gudmor åt jag är överlycklig<33 så himla glad, tack så jätte mycket fredrik och jenny!

Nu tycker jag att Thea ska komma hem , saknar henne!!

Remember the time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0