i know you want me calle ocho

halloj bloggen!:) Just nu är jag i ludvika tsm med familjen och bekanta till oss. Vi har ätit ute på resturang och vart och shoppat en del, haft det ganska lungt och skönt.. idag blir det myskväll med tacos och film.

Imorron kommer jag hem och då ska jag träffa Thea, va mysigt det kommer bli!! Det lär bli en lungn kväll för oss..
Bilden har jag tagit från Theas blogg, bilden är tagen på morgonen hemma hos mig, utan smink desutom;) haha men Thea blir alltid fin på kort som vanligt! puss på oss















Jag har verkligen fått en låt i hjärnan, så jag blir tvungen att lägga upp den om ni också vill lyssna lite.
i know you want me calle ocho

nu ska jag följa med och handla till kvällen, puss

Känner bara just nu "suuuuck"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0