NU börjas det igen!

Hej bloggen! förlåt mig har inte skrivit på ett tag . Har faktiskt inte haft tid hehe men nu ska det bli ändringar på det.
Haft praktik idag på Make up store gick kanoners riktigt skoj hade vi.. Fika med Emelie på Waynes as mys <33
Idag hade jag träning mellan halv 7 till halv 8 gick as bra förutom att jag inte kan röra min vänster arm har så himla ont. det var en hård träning plus att min tränare hade fokus på mig hela tiden. Var ensam idag då blir det hård träning!
Tänkte bara visa hur mina armar ser ut efter denna träning.Det är inte det enda blåmärket heller.. Tycker faktiskt ganska synd om mig just nu hehe (A) men det gick super bra. HAHa ni får inte tro att man gör illa varandra med flit det är för att man nöter och nöter på sammasaker på samma ställe, då blir det lite ömt =)

Det är har faktiskt Madde gjort

Hmm så gåre när man kör Tan sau och Bong sau!

Det ser faktisk värre ut i verkligheten haha

Men pusss

Kommentarer
Postat av: mads

omg förlåt lover<3

2009-01-14 @ 22:42:23
URL: http://maddemoberg.blogg.se/
Postat av: pappa

aj aj ont ont :) puss på dej gumman .

2009-01-15 @ 18:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0