if i could reach the stars, i'd give them all to you

Hejghelg och åter en helg, har verkligen inte haft tid att skriva varenda dag. Hoppas ni har haft en underbar helg och alla hjärtans-dag<3 För det hade jag jag tror att jag hade den bästa faktiskt!

Fredag
skola som vanligt så segt var det, det gick bra och så på lektionerna men jag var så himla trött bara ville bara hem och sova, efter skolan blev det fika med mammi, Gila och småsyskonen. Tillbringa min tid med familjen framför teven med shirre och lets dance. Jag la mig hyffsat tidigt va så himla trött.
Lördag morgon (ALLA HJÄRTANS-DAG)upp tidigt för mamma hade en överaskning på gång så det var bara att packa sin bag och äta frulle snabbt som blixten, vi traska oss ner till stan på 45 min, där mötte vi upp pappa och Jenny:) sen vidare in mot stan... Det blev en helt underbar fantastisk SPA dag med hela familjen. Det blev bla massage, ab, bubbel och bastu, skrubb, lerinpackning och en frukt och skuuuumpa! TACK MIN ÄLSKADE MOR OCH JENNY! Det var inte den ända överaskningen vi käka även på akropolis och när jag gick in dit stå JOHANNA DÄR ååååååhhh vad jag vart glad:)!
Vi åt förätt varmrätt och efterrätt så goott, ska visa bilder sen när jag lagt in bilderna! mkt skratt och prat blev det <3
Kvällen blev att åka hem till Madeleine som fyller 18 idag. När klockan var  00.00 var vi inne på krogen och då var det kramar, grattis skrik och drinkar som flödade runt prinsessan! OCH ÅTER GRATTIS RARING PÅ DIN 18ÅRSDAG<3!
Fler bilder kommer senare!




pusss/paulina

Kommentarer
Postat av: Alaa

Ohh vilken sööt familj .. :)

2009-02-15 @ 21:37:50
URL: http://alaaswords.blogg.se/
Postat av: j

najssss:)

2009-02-16 @ 12:12:48
Postat av: Anonym

tack för kvällen:)<3

2009-02-16 @ 16:22:44
URL: http://maddemoberg.blogg.se/
Postat av: pappa

Tack paulina för att du va med o gjorde alla hjärtans till en oförglmlig dag . puss

2009-02-17 @ 19:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0