dEPP

Hello! Nu sitter man i skolan på sin tråkiga och långa håltimmen, det låter kanske ganska konstigt att gnälla över håltimmen.. Vi har först lektion sen lunch runt 11 och efter det håltimme till halv 2 :O blir så otroligt trött bara att sitta och vänta på att få komma hem! Varför inte fixa att vi får ha lektonerna efter varandra istället sen hem ?? Just nu sitter jag och Maria i datasalen, depp på detta.. Brukar alltid gå en runda på stan, men det orkar man inte göra nu i kylan=/ trodde våren va på väg men icke det heller, istället kom snön igen och frös till is marken är glansig och hal. Vinterjackan, vantar halsduk och mössa på igen då och 100 lager kläder.Halka gör man 24.7 också suck klev av bussen idag det första jag gjorde var att halka "PINSAMT" man låtsas som att inget hänt oftast, men jag går för mig själv och skrattar! VILL HA SOMMAR NUNUNU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0