You know I can't smile without you

Halloj cuties! Min morgon har vart ganska seg, har legat länge och dragit mig i sängen, även pluggat teori hemifrån på internet. Det gick kanoners, känns så skönt att teorin funkar bra! Igår kväll va moa hos mig, vi kollade på filmen strandvaskaren och sen tog vi massa bilder med camen haha, så roligt man kan ha ibland. shit va vi garva. Helt sjukt skratta så tårarna rann. Vi va kanske lite övertrötta? Klockan 2 drog vi in till stan för att hämta upp hennes kärlek och hans kompis efter att dom vart på fest. Sen körde Moa hem mig så va hemma runt kvart över 2 ungefär. :) trevlig och mysig kväll, värre bilder finns hahaha


 

 
Ikväll blir det utgåg med min älskade Louise, så får jag se vad det blir för kläder men tror det blir mina nya vita klackar rosa klänning och kavaj ;) jejeje!!! jag älskar mina vita klackar så snygga men vi får se hur underbara dom är att gåi ?:P



ska kila upp och äta nått nu, ha det så bra och ha en underbar & trevlig kväll, kiss and bye

You know I can't smile without you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0