Read my lips cause all they say kiss kiss kiss

Halloj bloggen. Jag ligger i min säng och tycker synd om mig själv =( jag är sjuk , så jäkla tråkigt...
Kom in för kanske en halv timme sen har vart ute och gått en promenad ca en halvtimme. Riktigt skönt va det att komma ut i den friska luften, förutom att jag nös typ 21 gånger haha.. Just nu vill jag bara låsa in mig och ingen ska få se mig för känner mig så hemsk. Så idag blir det bara lungt för min del, med film och mycket te för halsen. Ska även läsa boken Gossip girl älskar, älskar inte . Fick den av min älskade far här om dagen när vi var i mariefred.. 


Kom hem från Thea i går på eftermiddagen, vi solade och bada lite gran! Vi bakade hallonpaj till oss och hennes familj.
Måste säga att det gjorde vi bra, den vart jätte god.. hallonpaj <3 vaniljglass

Read my lips cause all they say kiss kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0