You make me smile

Hejhej. Idag började jag skolan 10 över 10 .. Det va helt okay en ganska seg dag men så är det väl i början, gick på stan tsm med maria och alexandra en stund på rasten, hitta en söt rosa tröja på gina tricot tröjan kosta 149 kr st xs.. Sen senare på eftermiddagen träffade jag Louise vi gick på stan och kika lite. Vi åt mat på subway och träffade på Felicia och hennes kompis , där blev vi sittande en stund. Sen vidare för att kika på kläder. Jag köpte även ett svart armband från sisters, märket på armbandet är Pearls for girls:) Känner mig grymt trött idag, lite ont i huvudet känns lite små tråkigt...
Förstår inte att jag garvar så sjukt mkt när jag är med louise hahaha!!! Alltså dina kommentarer knäppis.
Här är det lite bilder på det jag köpt och även en svart tröja från monkey som jag köpte för nån dag sen för 300 kr.


Nu ska jag gå upp och vara lite social med familjen. pusspuss

You make me smile


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0