Made in sweden

Heejsan hoppsan! har precis ätit frukost och ska snart börja fixa mig för dagen. Ska hjälpa min granne idag med håruppsättning och sminka henne in för party:) sen får jag se vad som sker senare ikväll, antingen party med girlsen eller chill kväll med film osv. Men är ganska sugen på att göra nått kul. Idag fick jag hem det här fina guldhjärtat som jag beställe från djurmagazinet, det är inristat med mina systras namn CASSANDRA OCH LEONA.
Nu sitter det på min nyckelring!<3


I onsdags blev det utgång tsm med Lollo och Madde, det vart en trevlig kväll:) vi var först och sheckade läget på harrys sen gick vi vidare till Nybron. Träffa massor av trevligt folk och va på ganska bra humör med tanke på alltbra runt om kring :) Klockan blev 10 i 2 och jag vart ganska seg så ringde hem till mamma så hon kom och hämtade mig och emmi på stan. Sen blev det hem och sooooova i min underbara säng.

I torsdags va det upprop och sånt i aulan i skolan, det va ganska så segt att komma tillbaka men ändå kul på ett sätt, det är bara ett enda ÅR kvar nu, sen är det studenten som gäller. Jiiiiippi fy fan va härliiigt! efter skolan blev det att fika med Moa på stan, sen vidare till Lollo som jobbade och då fick vi besök av Johanna så vi 3 käkade lunch.

Igår fredag alltså, så var jag med Lollo hela dagen i butiken och hjälpe till lite. herre gud vilken humor vi har helt sjukt haha.. Vi hade sjukt kul både i går och i torsdags.. Vi fick lite besök av några vänner som kom då och då och även dom som har vägarna förbi stannar upp och hälsar. Efter jobbet gick jag med lollo som skulle äta på mcdonalds så gjorde henne sällskap sen vidare till bion för att beställa biljetter till henne och en god vän. Sen vidare till spacy hot för jag skulle beställa mat till mig och mamma. När jag kom hem åt vi och kolla på en as bra film som gick på tv, en myskväll med  mamma<3 runt 22.30 tiden nångång hör vi nått som åker förbi i typ 100 på våran lilla 30 gata sen en till bil som åker ungefär lika fort:O då ser vi blåljusen som lyser upp vändsonen och ut ur den första bilen springer det ut 3 killar och 5 polis bilar stog i lekparken sen yttliggare en som står påvändzonen, shiit va läskigt det var . det var gap och skrik. Det var några grabbar som polisen hade letat efter ganska länge, en av killarna har dom inte hittat en. Dom tror att han smyger runt i kvarteret fortfarande så måste ha lite koll. Helt sjukt , det är lite svårt att förklara här men men!

Här är lite bilder från i onsdags





Nu ska jag gå upp och käka lite mat sen blir det att duscha och fixa mig!

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0