Kate Deluna ft Lil Wayne Unstoppable

hallu allihoppa.  Då har det gått yttligare en dag , började dagen med att cykla ner till stan med mamma, jag började 10 över 10 våran första lektion va små-företagande. Blev mest lyssnade och lite snack runt om kring, sen va  det svenska en timme sen sluta vi :D Skön dag.. Efter skolan åt jag lunch tillsammans med louise och madde vi åt på waynes kyckling wrap as gott.. Ni får ursäkta min stavning kollar inte igenom den så mkt  hehe.. hahaha f*n va vi garva idag hur jäkla kul som helst haha  vi är verkligen sjuka. har vart med lollo på Facino från 13 till 18 idag och jobbat lite granna,  Han även bli en liten runda på stan med madde och hittade en snygg skjorta från Carlings för 399 kr me like!


Hoppas på en resa snart med min vän Lollo vi håller på att kika runt lite. Några ideer på resa?? SÅKLART till ett varmt ställe hehe:) Nu ska jag gå upp och äta nått. Puss på er sötnosaren låt som spelas mkt på min dator just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0