Vackert väder med klarblå himmel

halloj!! Igår va det dop för lilla Liam, gud va mysigt det var. Nu är jag även gudmor åt honom också. Känns jätte roligt!
Tack Jenny och Fredde:) Dom fick hur mycket fint som helst i doppresenter. Har inte lagt in bilderna än men ska lägga ut när jag har dom här.

Runt 18 tiden igår kom Johanna till mig det blev snack och lite fix in för kvällen, sen runt 18.30 droppade Madde in i mitt hem också då va det grillning med hela familjen och tjejerna såklart, det va mysigt, Smikning och hårfixning stog på listan efter maten. runt 10 åkte vi hem till familjen heimann för lite fest. Vi satt ute hela kvällen, ölspelet höll på timmarna vi var där med massa skratt och stimm. Men tråkig som jag är så va jag inte med (A) jag ville ta det lungt och bara njuta av cidern haha ne men jag va inte så sugen på partaj. Men det va trevligt med girlsen som valigt, i deras närvaro är det alltid bra! Vid halv 11 ungeför kom R maddes man, han satt och gjorde oss sällskap en stund, sen ville både jag Johanna Madde o richard åka hem så vi tacka för oss runt 12 tiden.. Påvägen hem släppte vi av Johanna sen vidare in mot stan för att heja på A en snabbis. Blev avsläppt hemma och gick raka vägen och satte mig i soffan o pusta ut , va skönt att vara hemma tidigt! somnade efter en timme kanske med mobilen i handen ;)



så jävla söööööta tsm


Idag är det vackert väder, just nu blir det solning och nått simmtag i poolen! Sen får jag se vad som sker=)
Ha det så bra ciaaao bello!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, Simon ser pigg ut!:P

2009-08-09 @ 17:55:47
URL: http://sanjon.blogg.se/
Postat av: pappa

Hej gumman ! supergod paj du hade gjort ( blåbär )kram .

2009-08-10 @ 09:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0