Put Your Arms Around Me

Godmorgon sötnosar! hoppas allt är bra med dig? med mig är det på topp, jag vakna verkligen på rätt sida idag!
Klockan är ca 10.02 nu när jag sitter och skriver. Om en timme kommer mamma och hämtar mig för att köra ut mig till sumbyholm hem till Moa , det var grymt länge sen vi sågs förutom i skolan oså. Men nu ska vi ses och käka lite mat tsm bada och prata en massa nyheter.. Det kommer nog bli mysigt kul att få träffa dig!!

Ser att klockan bara rinner iväg fortfort som f*n måste fixa klart mig nu..
PUSSSPUSSS

Put Your Arms Around Me


Kommentarer
Postat av: johanna

Åh mysigt gamla tider<3

2009-08-19 @ 10:58:22
URL: http://itsjohanna.blogspot.com
Postat av: Anonym

jaa as mysig<3

2009-08-19 @ 17:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0