söndag söndag söndag söndag

godmorgon sötnosar! hoppas ni sovit gott? för det har jag iaf, jag ligger fortfarande i sängen bara chillar och lyssnar på musik. Gårdagen va helt okay, det va jätte kul att få träffa emmi och nancy innan dom åker. Jag åkte hem till Emmi runt 22 tiden där fixade vi oss sen vidare till stan för att träffa Nancy och hennes kompisar. Vi gick in på nybron tog en varsin drink och satt och prata och dansa lite. vid 01.00 drog jag och Emmi till harrys för att träffa vänner, där satt vi och prata och hade kul.. Jäklar va folk det va där igår,det var as kul.Där träffade jag även min mor och hennes väninna merit haha sötaaa dom är! Dom va så himlá fina <3 Vi kom nog inte hem förens klockan va efter 3 nångång.. Igår vart det väldigt lungt för min del, skönt det med.. Ska lägga ut lite bilder senare när jag får dom av emmi! 

ska börja fixa mig nu pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0