Lollo O paulina

heejsan nu var det hur länge sen som helst jag skrev...  Dumma mig haha:P
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag har ingen fantasi allt står så stilla i mitt lilla huve hehe..
Jag vill få fram så mkt saker men vet inte vart jag ska börja. Idag luncha jag tsm med Lollo, på västa lyxmiddagen haha på corner ;) men vi har pratat om allt och inget verkligen hon och jag är verkligen sjuk lika när det gäller vissa saker..
Vi vet iaf att vi har samma problem haha.. VAD SKA VI GÖRA ?? USCH PÅ OSSS SYSTER.. Vi har handlat massa fina kläder och underkläder, lollos legins är så jävla snygga, I LOOOVE!

Nu ska jag vila ett litet tag, sen blir det att gå en promenad!! sen åka iväg med pappa och jenny på middag hos hennes familj.pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du menar Adam så har han en flickvän som ser ut som Lady gaga typ. han är stans största player. varnar dig bara.



MVH en som vet.

2009-08-19 @ 11:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0