confessions

Nu ska jag krypa ner till sängs och kolla film och dricka te för min stackars hals:( ska kika på confessions!

min söta lilla pussgurka
Idag har det verkligen bara vart chill, förutom den förbannade hostan.. Blir så depp, det är så jobbigt att ha rethosta speciellt när man ska prata och sova. BLÄÄÄÄ ORKA!! satt & fika med mina söta syskon på gräsmattan och även mamma o robert idag. Vi har nämligen en tam igelkotte som smyger runt varenda dag hahaha, låter kul men den kommer när man lockar på den haha.. Både Leona och Cassandera klappade den dag, ser lite roligt ut men ska lägga upp video sen på det:)

Måste även säga att jag saknar Madde Moberg as mycket ;)

kiss and goodnights

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0