sant som det är sakt

SKÖÖN VECKA inget att snacka om, lite hosta men det skadar inte. Lediga i måndags, praktik på Carino på tisdag. På kvällen blev det bowling med Bobo, Jonte och Lechan jag kom bara 3a:( Lovar ska bevisa en vacker dag att jag kommer leda stort haha !! Jag siktar rakt men det går f*n åt andra hållet, hmm suuck asså! hahah men roligt va det. Fick även hembesök runt 22 tiden på kvällen. Det blev två st kanon bra filmer, eller inte haha. Den ena kommer jag inte ens ihåg namnet på för den va faktiskt kass sry vännen men det var inget bra filmval, men tror nog du också håller med på det hihi.. Sen blev det  den senaste filmen  Friday the 13th den va också sådär, trodde den skulle vara lite bättre också hehe men den va helt okej gick att kolla på. Såklart jag somnade till movien, inte så ovanligt faktiskt.  Stackars lilla Alan fick kika själv på skräckisen^^  



Nu är det en ny dag med nya tag!
Nu sitter jag på CARINO SPA & CLINIC och fryser , måste nog stoppa något i magen för har lite huvudverk och jag fryser verkligen så mkt. Hehe träning ikväll inte dåligt va, får väl hoppas att det går bra.. Madde är tyvärr inte med i dag hon ligger hemma med (HALSFLUSS) :O stackars lilla älskling! Krya på dig stumpilump..
Praktik på make up store idag tsm med Karro och merit en lite kortis.
Fick en as söt tröja av merit sen hon va utomlands. DANS OCH ÅTER DANS på rekarnegymnasiet, min rara danspartner var Louise, det gick ju kalant för oss! roligt, shiiit vad jag vill att balen ska vara nununu. FATTA va kul med balen nu, lite förfest tsm med allt folk som glider runt tsm i limon påväg till slottet, dansen maten allt!
Måste gå och köpa lite mat nu, ha en bra kväll nu. Jag hoppas att min blir bra iaf.

Whit every kiss and every hug you make me fall in love.



PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0