Friday evening

Känner mig för
svag för att prata!
words fail me


                                                                                           
Känner bara att jag verkligen ogillar långa sträckor just nu!
Jag önskar att man kunde flygaaaaa, då kunde man tagit sig vart man ville och bara flyga tillbaka när man ville lixom. Idag har det vart brandövning tsm med klassen ute på nyby, haha det måste jag säga va ganska roligt.. Fick bla släcka dockor, tipspromenad, gå i mörka rum & även lite teori.. Det var himla kul, mkt oväntande saker som hände! När vi kom tillbaka till skolan fick vi en shock:O Vi får veta att vi skulle ha svenska i 2 underbara timmar som man kunde tillbringa typ ute i solen istället.. HMMM underbart? eller inte,men det gick väl hyffsat iaf. Slutade ungefär vid 20 i 3 så blev en sväng på stan tsm med Bobo, jonte, emmi & nancy sen blev det att träffa Alan, Bengt och lechan. Grabbsen ska somsakt lämna E-tuna nu iaf Alan som bott här ett tag, nu flyttar han här i från till sin lill håla typ 6 timmar här ifrån =/ det känns tråkigt för oss flesta att en vän flyttar sådär, kommer såklart kännas tomt.
En fredag kväll som denna blev det hemgjorda hamburgare med familjen och även talang 2009. Sen blev det film tittande på tv kollade på "The Beach" den va ganska bra, men vart lite trött i slutet så missa lite tror jag (a) Nu blir det nog natten för min del, såklart blir det väl DRÖMMAR också!!!
VARFÖR drömmer man så mkt ??
Jag drömmer typ varje natt och jag vaknar utav dom också, det kan vara jobbig saker, läskiga saker. Det känns så himla verkligt allt =/
Hoppas ni sover gott, jag ska iaf försöka att inte tänka så mkt ska nog blunda och räkna får istället.
Godnatt pluttisar ^^

PUSS


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0