GODKVÄLL

Hej sötnosar!

Skola idag som vanligt, började med natur, sen hem till alan, fast ingen liten alan var där! Han har ju flyttat hem tyvärr så vi påbörja städning det som finns kvar att göra. Hjälpte lech att städa och packa ihop alla Alans kläder, det var sjukt mkt fint måste jag säga haha. Jeansen säger bara ojoj måste vart över 20 st hahaha! städning för fullamuggar idag.. Sedan tillbaka till skolan för lunch och bild även företagsekonomI!^^
En till härlig dag ute i solen med en frapino glad sommar musk och även gärngängen som va då Bobo, lech , jonte, nacy och emmi!det var riktigt nice måste jag säga hehe men måste erkänna att jag frös en del hihii.. Men det var mysigt att sitta och bara prata och chilla(a) Träffa även min rara lilla Madde på stan också!
Fixa naglara idag igen hihi vart så himla fint, jag vågade testa rosa blommor på två av mina naglar vart så himla nöjd verkligen.. Naglarna fixar jag på CARINO SPA & CLINIC!
Blev även shoppande idag glasögon och tröja med mer:)
Har även hunnit träna idag i sista sekund kom jag och min käre mor på att f*n vi drar och tränar så vi sprang ett bra tag, as skööööööööööööönt!!! JUST DET SNART LOOOOOOOOOV HELT UNDERBART!!
Nu ska jag små plocka lite i rummet och lyssna på lite musik. Ha en mysig kväll



Do It All Night - Darius & Finlay feat Nicco

PUSS OCH GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0