confused


                                                                                                                                                                                       confused



Första dagen på det här lovet, känns skönt att bara komma bort från skolan släppa det i en vecka.
Ganska trött på allt pluggande hela tiden, men såäre:)
Sitter här i min lilla ensamhet och lyssnar på musik och en dricker en kopp te, ganska skönt måste jag säga.18.30 är det träning med grabbsen tyvärr så kan inte Maddis vara med idag på träningen.
hon är uppe i Stockholm. Hoppas du får super kul där gumman.
Nu ska jag städa mitt rum så det blir lite ordning, gillar inte att det ligger kläder slängda på sängen eller golvet, sängen måste vara bäddad haha.
Kommer vara så skönt att träna idag för jag måste verkligen tänka på annat.
Ha det så bra

Saknar díg det är vad jag kan säga just nu. Helldre ledsen med dig, än glad utan dig<3

PUSSPUSS

http://www.youtube.com/watch?v=OMGjpJmUu-E





Kommentarer
Postat av: matilda

gummman saknar dej <3 finadu=D

2008-10-28 @ 22:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0