Sötnosar

Vilken dag säger jag bara, hahha både roliga stunder och ledsna stunder.
Satt på psykologilektionen helt plötsligt fick jag ett sms, jag kolla inte vem det var ifrån (Du vet att jag älskar dig.) Vart lite små chockad har det hänt något. Sen ser jag att det är söta Johanna som smsa mig , svara tillbaka o jag älskar dig. Som svar "bra" .. Asså vilka söta väns jag har :) Jag och johanna skulle vara med på Maddes lektion och det gick som det gick , har inte skrattat så mkt på sjukt länge hahha. Nancy var där också kul att träffa henne. Asså det går inte förklara hur sjukt det var säger bara "STACKARS MÄNNISKA" . Vi tyckte det var bäst att kila från skolan och sen dela vi på oss för Johanna skulle vara duktig att gå på sin lektion.
Fika med Madeleine, Johanna och frida på Waynes . Behöver inte säga namn men din lilla moff unge;)
mys var det iaf. Gick till Antonio med Madde där blev det att prata en HEL del.
Tack för den här dagen älsklingar<3 
                                                                                         

Jag och Madde

Johanna och Frida

HAHAHA SNYGG BILD

Älskar dig

Johanna <333



PUSS PÅ ER !

Kommentarer
Postat av: johannis

HAHAHAHAHHA! vi skulle inte skrattat så mkt taskigt ju ;) men, hörru. du moffa mest <3

2008-10-23 @ 23:03:27
URL: http://barajohannis.blogg.se/
Postat av: johannis

hHAHAHAHA NU GARVAR JAG IGEN

2008-10-23 @ 23:04:18
URL: http://barajohannis.blogg.se/
Postat av: matilda

söta tjejer<33

2008-10-28 @ 22:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0