något förslag?

Hej igen! Sitter och funderar på vad jag ska göra tills jag fyller 18, Okej jag vet det är jätte lång tid kvar men iaf , fyller den 27 januari och för varje dag som går känns det som att tiden rinner iväg snabbare och snabbare. Har mina funderingar och planer, ni som vet vad jag pratat om förrut tala gärna inte om det här;) men vill gärna ha nya ideer, dom får ni gärna skriva här. Är det bäst att ha hyra något ställe eller ha något hemma bara vad tycker ni? det är verkligen jätte svårt. Hjälp säger jag bara:)

Är verkligen sugen att gå på bio snart vet ni någon bra? har ni något förslag?
puss




Kommentarer
Postat av: Hemligt he he

Har tyvärr inget bra förslag på det ena eller det andra ): Älskar dej ändå (: / Pappa.

2008-10-29 @ 21:29:02
Postat av: moa

klart du ska hyra lokal hallå .. man lär sig hur d går när man har hemma ferre, fast d beror ju på vilka man bjuder också, men jag satt faktiskt o tänkte på det igår..alltså min dag..Jag vill hyra lokal med en som fyller samtidigt:D fatta ööseet.. haah:p

2008-10-30 @ 10:36:51
Postat av: Timur

hyr en lokal o bjud mej föfan hehe ;)=P

2008-10-30 @ 22:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0