that's my goal

Dagen började med att köra med körskolan, gick jätte bra va så kul så.
Praktik sen klockan 10.00 på Make up store, vi fixade med den nya

julskyltningen. Det vart ganska coolt faktiskt .. ÅÅÅH måste bara säga att det har kommit kläningar vi ska ha på oss när vi jobbar I LOVE IT.. Sminka Maddis idag det var så kul<33 Hon höll även mig sällskap när jag skulle äta lunch på Waynes, så mysigt att prata av sig. Kom hem och blev sittande itelefon ett tag med Johanna säger bara cutie.Lekte med min syster i snön idag åkte pulka med henne och gunga as mysigt<3Nu ska jag plugga sen sova, har prov imorron får vell se hur det går.. Hoppas på det bästa:)
God natt

Saknat dig Madde<33333


Kommentarer
Postat av: j

haha, cute!

2008-11-20 @ 06:07:00
Postat av: moboerg

fyfan vad söta bilder på cassie!

2008-11-23 @ 13:59:57
URL: http://maddemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0