Tiden bara rinner iväg

Jag är snurrig
Jag är virrig
Jag glömmer lätt
Jag är trött..
Skolan är bara för jobbig just nu, har verkligen inte haft tid att skriva eller rättare sakt jag har inte haft någon ork! Känns som att dagarna går som ett rullande band, dagen hinner inte med att börja förens den är slut känns det som.
Men jag ska skriva, ska tvinga mig själv nu. Det är ju så skönt att får skriva av sig vad man gör om dagarna. Bara sitta en stund och fundera om allt verkligen var så jobbigt som man tycker innan man skriver. Man får verkligen fundera mkt använda hjärnan, men inte för mkt då blir man trött;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca Sundkvist

Pusspuss sötis :)

2008-11-12 @ 16:19:04
URL: http://sundkvists.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0