Lovet slut

Jahaja skolan har börjat nu igen efter en veckas lov, det har verkligen varit skönt. Men skulle inte tacka nej till en veckas ledighet igen. Fick faktiskt jätte roligt besked idag av min lärare. Vart så nöjd så:)
Åh för engångs skull ville jag vara duktig att ta bussen i tid för att slippa be mamma elle pappa köra mig i sista sekund, kommer till skolan i perfekt tid började klockan 10 satt och vänta på att matten skulle börja, sen får jag reda på att matten är inställt det hade dom sakt veckan innan lovet. Hahaha typiskt mig. Men det gjorde inte mig så mkt satt och lyssna på musik sen kom även lite vänner och gjorde sällskap.
Träningen idag igen då, idag ska Madde få igen efter alla slag i magen haha.
Hoppas det går lika bra idag som förra gången och gången innan det osv..
Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till på träningen (:

2008-11-03 @ 17:36:53
Postat av: Anonym

lycka till på träningen (:

2008-11-03 @ 17:38:49
Postat av: johanna

vad var beskedet?:p

2008-11-03 @ 22:09:10
URL: http://barajohannis.blogg.se/
Postat av: moboerg

jag fick blåmärken sist! idag ska du få<3

2008-11-05 @ 11:16:52
URL: http://maddemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0