THE HEARTBREAK KID

    
image44

Hittade massor av fint idag, vi köpte en del=)myssigt att umgås med mamsen<3
Åkte till girlsen som satt och fika på Java, blev sittande där i 2 tim käkade och dracka tee ocg kaffe latte, vi blev nämligen bjudna av några som var på besök hehe.Efter det stack jag o Bobo hem till henne en stund sen kom papsen oh hämta mig, Hela familjen käka på pizzerian, efter det kände jag o mamma att vi var sugna på godis så vi åkte o hyrde film och köpte lite godis moffa när vi kom hem "Aja baja inte nyttigt"usch känner man efter. filmen va as rolig haha. Börjar bli lite trött nu efter filmen. Nu ska jag gå lägga mig.har iaf haft en toppen dag^^ kul att träffa er girls alla tsm länge sen.



Natti natti





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0