vad gör man en sån här kväll? festa är vell vad dom flesta ser på en lördagkväll;)

LÖRDAGLÖRDAG! vad gör man en lördag kväll som ex idag?
Ingen aning det är ju somsakt Eskilstuna vi bor i och det är inte mkt som händer här.
Antigen blir det film mys med Johanna eller så träffar vi lite annat folk, får se vad som händer.
Känns som tiden rinner iväg, så om man ska göra nått skoj får man börja planera redan nu.
Käkade nyss mat med familjen, och nu ska jag börja fixa mig har suttit i en t-shirt som jag haft hela dagen.
Kan ju vara bra att fixa sig iaf man ska hitta på något:)

Fick nyss ett sms utav Madde och nu har hon åkt från Eskilstuna, Vilken tur att vi sågs igår.
hennes plan går runt 22.00 ikväll. Hoppas du får hur kul som helst gumman, sola för mig med <33
KOMMER SAKNA DIG ÄLSKLING! Älskar dig..

Snart klar med mina inköp av julklappar det känns ganska skönt, brukar alltid vara så sent ute:)
Julen blir att fira hos farmor med pappas släkt sen dagen efter åker jag hem till mamma igen och firar med familjen!
Längtar hur mkt som helst.
Men vart är nu den där "snön" som alla pratade om när jag vart borta ?
Får vell hoppas att det hinner komma snö tills julafton, det är ju själva grejen med julen.

Snart tele med Johanna, så ska försöka fixa mig lite nu också.. <3
Kiss and bye!


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3

2008-12-21 @ 17:54:47
Postat av: Hemligt he he

Snön kommer !!!!!! va så säker , lika säkert som en brakskit kommer från baken ha ha (:

2008-12-21 @ 19:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0