LILLA JULAFTON

Hej bloggen! Igår på Carino va det riktigt nice, sola i 20 min var helt underbart. Fick iaf lite solbränna hahah.
Jag fick även killbesök som gjorde mig sällskap undertiden jag sola, dom bubbla och basta så länge. Sedan satt jag och prata med dom typ i en timme, jag har nog bättre klass en dig på tänder ;) eller kanske inte han hade klass 2,jag har nog 2 och en halv  om det nu finns(A) vi prata om lite märkliga saker ex som tänder haha! Det såg ut som det låg 2 st gnubbsälar och flöt runt i det varma vattnet. En ganska rolig syn : ) Sen blev det även en rundtur runt skogstorp=) Tack boys för ni va där me mig!

Nu blire att baka pepparkakor för fulla muggar, har ju lovat Cassandra flera 100tals ggr men nu är det dags, degen ligger framme på bordet. Har även slagit in dem sista paketen nu också!

Runt 5 blire att åka in mot stan, ska möta Johanna vi ska först köpa med mat från Spacy Hot sen blire vidare mot Carino och äta och ha myyys. Vi ska ha våran lilla julafton där idag med mat bubbel och mkt praaat och inte nog med det, det blir även julklappar^^
Hoppas ni får en toppen tag för det kommer jag ha.. Det är ju bara en dag kvar bara till julafton också det är hur kul som helst längtar as mkt på den dagen<333
Nu vidare upp för bakning. PUSS PÅ ER SÖTNOSAR


Kommentarer
Postat av: j

jag har bränt sönder mig, kommer aldrig vistas ute igen! :'( (a)

2008-12-23 @ 22:39:44
URL: http://barajohannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0