MEN HALLÅ

Heeej igen! Idag har jag vart på stan och shoppat det sista inför julen. Träffa Johanna idag också, det blev även en fika med mkt prat och skratt. Vi kunde verkligen inte hålla oss från skratt, det satt en tjej och titta på oss hur länge som helst. Det såg ut som att hela världen hade rasatsamman eller typ stan med mor är ingenhöjdare... Jag vill hem! Man undrar ju vad hon tänkte på. Eller så såg vi konstiga , eller så såg vi ut att inte komma från den här planetet! Hon fastna iaf med blicken på mig och Johanna..

Nu sitter jag på Carino Spa Clinic och bara chillar,  ska snart SOLA hur skönt som helst. Det är fan ganska nice att sitta här går förbi en massa personer man känner. Kul att spana lite ;) Usch ganska kallt måste jag säga, men ska få lite värme nu! hare gött CIAOOO


Kommentarer
Postat av: j

hon tyckte vi bara var sjukt snygga!

2008-12-22 @ 22:58:59
URL: http://barajohannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0