God jul <3

Hejsan! Igår tillbringa jag min tid med Johanna på CARINO det var hur mysigt som helst, vi kom dit vid 5 sen gick vi och handla mat på ming, vi tog med det till Carino och käkade där. Sen öppna vi julklappar<3 Båda två hade handlat på monkey, som om vi inte viste det ? hehe..  Jag fick en as söt tröja av henne Tack gumman min<3
Sedan vidare till bubbelpoolen, det var så otroliigt mysigt. En kväll utan kamera är vell ingen höjdare? eh det det finns vell ingen chans att vi glömmer den, höhö vi som inte kan klara oss utan det;) det blev mångamånga ego bilder..
Sen vart det bastu för fullamuggar, satt där och pina oss in i det sista, värmen brändes mot andsiktet svetten ran om en. Tänkte svalka mig, så hoppade i poolen igen hhaha ;) hur smart är man då?det är ju 38 grader. Men det svalkade lite iaf.
Sen blev det solasolasola för våran del. Hittade en polet så vi trängdes tillsammans i solariet, det vart så VARMT :O
dom sista minuterna låg man och titta på tiden till och från ville bara ut från den, men ändå inte ville få färg också!
Måste säga att det blev en hel del badande för våran del. Runt 9 fick vi även besök utav Pelle och Alex, änu mer badande kan jag lova. A berättde en gåta som jag och Pelle skulle lista ut men fatta nada :( Tänker på den fortfarande ååhh..
Inte kunde han berätta den heller. Nästa gåta gick så här "En kråga hoppade upp på en vas, sen ner, upp och ner osv. Det fanns jätte lite vatten i botten, vasen va hög han nådde inte ner till botten för att dricka vatten, hur gjorde han för att dricka vattnet?"  Lista ut den va;) Det tog ett tag för oss att förstå den!
Änu fler blev det vart en hel den tänkade för våran del. Hemfärd runt halv 12, Pelle var snäll och körde hem mig. Kvällen var himla rolig och mysig! Tack för en bra kväll. Lite bilder från gårdagen<3


Idag 24/12-08 Julafton hur mysigt är inte det? Har ni några förväntningar?
Igår när vi låg i bubbelpollen och prata om julen,kändes inte det som det är julafton idag hehe.. Fanns inte ens snö på backen, men julmusik lyssna vi på hela kvällen. Men idag är det jul och nu börjar jag få julkänsla(a) våran julgran är full utav packet ialla olika former både mjuka och hårda<3 Hoppas ni får en underbar jul för det tänker jag ha iaf !.God jul !

pussssss


Kommentarer
Postat av: j

PUSSSSSSSSSS PÅ OSS!!!! <3

2008-12-24 @ 11:31:35
URL: http://barajohannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0