en dag i taget

Hellu! Nu sitter jag hemma hos sockertoppen Johanna, kom precis in från kylan. J färgade håret på Hanna vart så fint!
Spedera min dag med Johanna och Hanna på stan , vart en del shoppande om ex fransar, frans lim,strumpbyxor, kajal, naglar och även ett linne. Skulle träffat   Bobo, Emmi och dom på stan för en fika men vart lite missförstånd så drog mig hemåt. Smaka nyss på Johannas "jätte goda" godis :S eller inte (s) förlåt mig. Salmiakki heter det, hoppar gärna det.

Jaha snart är 2008 slut, känns ganska kul faktiskt ;) Längtar som bara den till 2009 sen blir jag 18 i januari hihiii. Ett nytt år är vell inte helt fel heller. Börja om ta tag i skolan, som börjar snart då.
Vill ha ett nyårslöfte men vet inte vad, kanske börja röra på mig mer, träna och äta bra tss kommer det funka(A) Ja kanske en vecka sen tar det tvärstopp igen :( Får fundera mer på den saken senare. Nu tycker jag Maddis ska komma hem saknar henne sjukt mycket<33
Nu ska vara lite trevlig mot Johanna. Pusspuss


Kommentarer
Postat av: m

JAG SAKNAR DIG MED PAULINA! NU ÄR JAG HEMMA!

2009-01-05 @ 04:42:38
URL: http://maddemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0